İyigeceler diliyorum.
Sokaktaki en son ışıkta söndüğü anda.
Gözlerim seni düşünürken direndiğinde uykusuzluğa,
Kilometrelerce koşmuşum gibi kalp atışlarım hızlandığında,
Bir milyonuncu yıldızı da geceden kopardığımda
Sanma ki ben uyuyorum,tüm şehir uyusada.
Sanma ki yoruluyorum,seni kaybolmuş sensizliğinde aradığımda.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevgili Nihal...dökmüşsün yine satırlara kendini.Yüreğinden düşenlere güle güle demişsin tatlı tatlı.Bir daha uyanmamacasına yollamışsın hayatından...Yeni sevdalara yelken açarken parmaklarınla nanik yapmışın geride bıraktıklarına.Ruhunuzdaki sıcak kıpırdanışlara hadi hayırlısı diye seslenmek istiyorum.Çok beğenerek okumanın keyfi içindeyim.Ant.Tam puan.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta