Işık terketti bizleri, gözüktü kara çarşaf
Yıldızların varlığımı çoğaldı ne!
Sanki daha bir parlak, daha bir çok
Ve kayanlarda öyle...
Her kayan yıldız birinin ömrünün son simgesi
Onunla beraber terkediyor bizleri
Tıpkı isyanım gibi...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Çok ilginç benzetimleriniz var.Tebrikler.Sevgi ve selamlar.
Ben artık yorum yaparken o kadar çok çekiniyorum ki anlatamam..Benzetmeleriniz özenli ve basmakalıp değil.Bu çok hoş..Acaba, gözüm bir ses sayısı aradı dersem bana kızar mısınız? Nesir desem yine kızacaksınız bana..E peki ben niye sizi kırayım ki,bu kadar güzel benzetmeler bulurken..Sevgiler
??????
Saygılarımla
İbrahim Tolga Özsoy
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta