Geldik, gidiyoruz işte bu handan
Dostça uzanacak el istiyorum.
Bir hışımla gelip geçen zamandan,
Hâlâ bahar yüklü dal istiyorum...
Düşmanım olsa da küsmek yok bana,
Karıncaya bile basmak yok bana,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




'DİLEKLERİNİZİN GERÇEKLEŞMESİNİ DİLERİM,KUTLARIM SEVGİLER..'
Bu kadar güzel isteklerin işaret ettiği, güzelden de güzel bu gönlü sevgiyle, saygıyla selâmlıyorum...
Her şey gönlünüzle olsun dilerim...
Sadece dost elini uzattım alırsanız buradayım
selam ve sevgiler
mikdat Bal
Yüreğine sağlık ,son kıtan hariç akıcı ve anlamlı bir şiir.Sewvgimle.
Mürsel Adıgüzel
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta