Yine sarhoş gibiyim
Baharın meltemi başımı döndürüyor
Beşik gibi sallanıyor kalbim
Hırçın dalgalar, içimde büyüyor
Sonra çarpıyor duvarlarına beynimin
Üşüyerek kendime geliyorum
Sanki kuş gibiyim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bir solukta okunan akıcı bir şiir olmuş. Eğer kanatlarınız varsa, korkmayın uçrsınız,deneyin..Kutlarım Demircilili.
Umarım tüm dileğiniz ivedilikle kabul olur.
duygularınızı aktarısınız mukemmel..sultan hanım
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta