Yürümek istiyorum, sevda yollarında, aheste aheste
Adımlarımda huzur, adımlarımda neşe,
Korkmadan gülümsemek istiyorum,
Düşünmeden, ya sonunda ağlarsam diye.
Bağrıma, taş basmadan yaşamak istiyorum,
Sonunda, hep sevecek olan papatyaları toplarken.
Elimi sen tuttuğunda, bırakacakmı diye korkmadan,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çok güzel olmuş,tebrikler.başarılarınızın devamı dileğiyle.saygılar.-Berkay kur.
''Sevmek istiyorum ben ve sevilmek delice! Delice! ''...
NE DİYEYİM, İNŞALLAH...:))
UMARIM KIYMETİNİ BİLEN VE ANLAYAN BİRİ ÇIKAR KARŞINA SEVGİLİ ZELİHA...
YÜREĞİNDE SEVGİ, GÖZLERİNDE UMUT,
GÖNLÜNDE AŞK EKSİK OLMASIN....:))
SELAM, SEVGİ VE SAYGILARIMLA....
güzel olmuş tebrikler
kutlarım...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta