yalnızım..
duvarları beyaz badanalı
kerpiçten bir ev
demir tokmaklı bir kapı
taşlık ve dibek taşı
peyke ve bir şilte
bir teşti
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sanırım üstad çocukluğunuzu yazmışsınız bu şiirde. eskilerde yaşam şartlarının ne kadar zor olduğunu sizin kadar bilmesek te, az biraz bilgimiz vardır. allah o günlere döndürmesin bizleri.
yüreğini sağlık üstad. biraz gerilere doğru yol aldık şiirinle.
saygılar tam puan
Ramazan Uğur
hasret,hüzün,bütün güzel duygular kök salmış dizelerinize...Yüreğinize sağlık...
ve yalnızlığımın duyguları
bir değirmen faaliyeti…
__Etkileyici... acımasızca çoğalan yalnızlık duygusu.......Kaleminize sağlık....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta