Bu yıl çağrılmadık yüce divana,
Bunun sebebini sormak isterdik.
Cephede kimler var, kimler yan yana?
“El-etek faslı”nı görmek isterdik.
Kimin tuzu kurumaya yüz tutmuş?
Kim aklını avlaklarda unutmuş?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güheri’ yim sözüm toktur, n’olacak?
Elbet varıp taş yerini bulacak.
Hak’tan yana benim ile olacak
Dostlar arasına girmek isterdik.
çok güzel dizeler güzel kardeşim değerli üstad...
yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta