Niçin aradın?
Kendine isyan ettirip beni sinirlendirmek için mi?
Anlamıyor musun?
Duymak istemiyorum o ruhsuz sesini...
Hissetmiyor musun?
İklimleri kışa çeviren ayaz nefesini...
Görmüyor musun?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




efendim harika dizeler yürekten kutluyorum şiirinizi zevkle okudum ustaca yazılmış bir şiir yüreğine sağlık saygı ve sevgilerimi sunuyorum esen kalın
şefik aydemir
Ne kadar sitem dolu bir şiirdi böyle.Bir nefeste okudum.Belli ki çok kızdırmış sizi şiirin muhatabı.Kutlarım.Saygılarımla....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta