Kapanırken bir bir yüzüme kapılar
Ben seni görmeye geldim
Duydum ki yaralıymış yüreğin
Hâlini hatrını sormaya geldim
Ben olamam senin gibi vefasız
Sırtımı dönerek sana gidemem insafsız
Senin yoksa bende hiç hatırın
Güzel günlerimizde vardı unutmadım
Vefa İstanbul’da bir semt değildi sadece
Senin gibi yapamam gidişin oldu kahpece
Mezarımı kazdılar ölmeden kazma ile kepçe
Güzel günlerin hatrına geldim
Ayağa kalkmana yardım etmek istedim
İşte gidiyorum yine yeniden
Sana mutluluk saadet dileyerek
Neden geldim diye kendimle yuzleşerek
Oysa ben seni mutlu görmek istedim
Kaçıncı sigaram yanıyor biri sönmeden
Geldiğim gibi gitmeliyim galiba senden
İntikam almak istiyorsun sen benden
Ben sana değil merhametime yenildim
Bendeki kalp ağrısı çoktan kapandı
Bıraktığın enkaz da çiçekler açtı
O çiçeklerin dikenleri canımı yaktı
Ölmeden son defa görmeye geldim
Şevki’yim beslemem kula düşmanlık
Haksızlık yaparsam sonu pişmanlık
Ahirette olursun benden davalık
Hakkını helalet demek istedim
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 07:11:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!