Sende birşey var.Gizem dolusun.
Hissediyorum.
Biliyorum; seni tanıdıkça uzaklaşmak,
yok olmak,bilinmeyene doğru,
yolculuk yapmak ve bilmediğim
yerlerde kaybolmak istiyorum.
Bana ne yaptın? .
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




İNSAN SEVDİĞİ M ÜDDET ÇE İNSANDIR.. SEVMEYİ SEVMEK HAYATIN VACİBÜL VÜCUDU DEMİŞLER.. SEVGİSİZ YÜREK ÇIRPINIR GİRDAPLARDA ANAFORLARDA.. SEVMEK YÜCELTİR İNSANI AMMA SEVDİM DEYİP KUL KÖLE OLURSAN ANLAYIŞ HOŞ GÖRÜ ARKADAŞLIK DOSTLUK BULAMAZSAN TÜKENİRSİN DOST.. AYRILIK NEFES ALMAK DEĞİLDİR DİYECEĞİM FAKAST ŞİİRİNİ OKUYUNCA İNSAN HAK VERMEDEN DE EDEMİYOR.. GERÇEK DOSTLUĞU VE SEVGİYİ BULMAN DİLEĞİMLE ESEN KAL SEVGİYLE KAL..
SEVGİNİN GİRDABI YİNE SEVGİDİR, YAKALANANIN KURTULUŞU YOKTUR. SAYGILARIMLA.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta