İşte geldim yolun sonuna
Arkamda şimdi...
Keşkeler önümde
Köksüz kaldım
Deli çay kenarlarında
Hırçın rüzigâr kırar kanatlarım
Daha dolamadan bir testiye
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




"EĞER DOST İSTERSEN, ALLAH VE ONUN DOSTLARI OLAN MELEKLER, PEYGAMBERLER, MUHLİS, MUSLİH, MUHSİN, MUTTAKİ VE MÜSTAKİM OLAN MÜBAREK MÜ'MİNLER YETER."
"ŞAYET DÜŞMAN İSTERSEN; ALLAH'IN DÜŞMANLARI OLAN İNSİ VE CİNNİ ŞEYTANLAR, KAFİRLER, MÜŞRİKLER, MÜNAFIKLAR, FASIKLAR VE FACİRLER VE DE NEFS-İ EMMAREN YETER!"
Hayırlı sınavlar.
Hayırlı dostlar ve dostluklar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta