İstanbul'da hengame İstanbul'da temaşa,
Keşmekeş'den huzura sessizlik'de karmaşa,
Unutulmuş hayaller gölgeler'de kargaşa,
İstanbul'da bizim gibi kendi ile başbaşa.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




harika bir dörtlük, kalabalıklarda ne kadar yalnız kaldık bir koca cihan kentini bile kendisiyle başbaşa bıraktık
Kendi yalnızlığıyla başbaşa bir İstanbul görüntüsü siyah beyaz fotoğraflardan kalma/heybetli mi heybetli...-:)))))
Tebrikler
Mim Kemal Ertuğrul
İstanbul a bakmak İstanbulluya bakmaktır aslında.
Tebrikler
Perihan Kalender
Hocam tebrik ederim öncelikle bugün herkese İstanbul ilham vermiş amma İstanbul şiiri okudum, aama sizinki de kısa ve öz olmuş ve güzel olmuş...
Evet, cok dogru.
Bir dörtlük neleri anlativermis, kutlarim sair.
Saygilar.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta