Onursuzun tekiyim
Gurur falan yok bende
Kaç kere reddedildim
Yine bu gönlüm sende.
İstesem de olmuyor
Kalmadı mı aşkından bir damla?
Düzelir gülüm,her şey zamanla
Yalvarıyorum, ne olur anla
Terk etme lütfen, sensiz yapamam.
Seninle çağlayıp, akacağım
Çok konuşmak cahil işi cürettir
Bin bilenler bir bilene danışır
Mütevazi yaşamak marifettir
Sen susarsın asaletin konuşur.
Sen uyurdun dizimi yastık yapıp
Mışıl mışıl, ben sana bakardım
Uzun kış gecelerinde
Dokunamazdım, kıyamazdım
Bakmaya asla doyamazdım
Eğilir sessizce koklardım saçlarını
Kaskatı olur titrerim
Damarımda kan durulur
Kurur adeta iliklerim
Dizim altıma kırılır.
Konuşamam bir türlü
Mutluluğumuz gider
Geldiğinde hastalık
Zevk alamayız hayattan
Her şeyin başı sağlık.
İştahımız kapanır
Seni çok sevdim
Güzel gözlerini
Saçlarını, güzel sözlerini
En çok da sesini sevdim
Sonra mı?
’La havle’ dedi
Gömdü gamzelerinin çukuruna güzelim anıları
Yoksaydı
Yaşanmamış farz etti
Bir kerecik dönüp bakmadı geriye
Uzaktan seviyorum
Yüzünü görmeden
Sesini duymadan
Elini tutmadan
Kokunu almadan
Beline sarılmadan
Sevdiği olmalı insanın
Çağladığı, coştuğu
Soluksuz arkasından koştuğu
Bir köy kızının yastığa işlediği motife verdiği emek gibi
Alın teri kokan
Eski ahşap pencereye hayat veren zakkum gibi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!