sevdiğim din benim deliler gibi
gözümden düştün oldun el gibi
sen değiştirdin sevginin rengini
aşkıma leke düşürdün olmadı böyle
aldattın beni iki yüzlü şeytan
yaşanırmıydı bu çirkef dünyada
çirkini az güzeli bol olmasaydı
katlanılırmıydı bunca cefasına
dört mevsimde baharı olmasaydı
gelinirmiydi doğulurmuydu
Sensizlik çölünde kuruyan dudak
Yalnızlık ritminde soğuyan kucak
Ah sevse bir kalpten kul köle olacak
Bu beyhude küsmelerim olmayacak
Bir oyana bir buyana dönülmez ki
gülde diken olmazmı
güzel de naz olmazmı
aşk dağları engin yüksek
seven ürkek olmazmı olmazmı
geceler puslu yollar uzun
saçlarını ben tarasaydım
sümbüllerle doldursaydım
sen benim olsaydın
olmazmıydı olmazmıydı
gözlerine ben baksaydım
Bir silahla ölmez ki insan
En yakının olur düşman
Olsa da bin pişman
Severken ölenler gördüm
Gözyaşlarına boğulan
tebessüm etsende
gülmeyeceğim
göz göze bile
gelmeyeceğim
çok da güzel olsan
bakmayacağım
Seni seven deli divane aşığınım
Bu günlerde birazcık karışığım
Karanlıklardayım yok ay ışığım
Görecek göz tutacak el olsan bana
Dalgalanan coşan asi gönlüme
deli dolu yıllar bende
ah çekerim her gülüşte
yaşayışta ölüşte
olur hayatın içinde
mutsuzluktan nasip alan
yolumuz düz
kışımız yaz
günümüz bahar
olur du gelsen
güneşimiz ayımız




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!