çok özledim yar seni görmeyeli
elin elime yıllar oldu değmeyeli
dudaklarım hasret dudaklarına
bir buse olsun almaya geldim
ne dersin bilmem ben kararlıyım
hasreti yazdım dağlara
dağlar yandılar yar
halimi açtım aşıklara
hayret ettiler yar
beni gönül dağından
kovdular yar
gözlerimde sevdanın seli
kalbim aşkınının yangın yeri
çarpıyorya gönlüme deli deli
üşütüyor bedenimi hasret yeli
düşlerimde gördüm umursamaz
gelmiyorsun görmüyorsun
sen beni çok üzüyorsun
sevgilim birtanem
seni çok seven benim
hasret koydun gül yüzüne
üstüne başka sevdim
gururnu yere serdim
böyle değildi niyetim
hata ettim sevdiğim
ben bir şeytana uydum
beni kıran sözlerinle
beni vuran dillerinle
öldürüyorsun bu aşkı
sevdiğim kendi ellerinle
huyların var çeşit çeşit
belasız başmı olur
laka sız yol mu olur
soğuksuz don mu olur
bas olmadan son mu olur
hatasız kul mu olur
Geceler Sabahı
Gökler Semahı
Ezanlar Namazı
Hatırlatır Bana
Konya HZ.Mevlanayı
bir resmin vardı bende cansız
bana bakıyordu
konuşmuyordu ama
sanki utanıyordu
bir mektup vardı bende
Etme bana düşmanlık
Duyacaksan pişmanlık
Yaşamadıkmı sevdalık
Ferhat şirin hatrına
Ellerini çekme elimden




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!