ağladım geceler boyu ağladım
yanımda hep seni seni aradım
ben senden ayrılınca ahu zarım
mutluluğu değil mutsuzluğu yaşadım
ben hiç böyle yanmamıştım
sen benim ol bende senin
kalbimden gel bir yer al
yollarına ölürüm
ölmezsem namerdim
bir dediğin iki olmaz
gidişin olsun da
dönüşün olmasın
beni aşkın vurmuştu
bakışların vurmasın
git dünyanın bucağına
sensizlik çemberi sararken beni
bana düştü derdin aşkın bedeli
sonbahar rüzgarı üşütürken teni
kış kapıda yoksun yasak sevgilim
yalnızlık başıma kaldı hoyratça
bir sevap bin günahı temizler
iyilikten şaşma kötülüğe sapma
dostlarını kendine düşman yapma
pişman olacağın bir şey yapma
sular varken kendini ateşe atma
ne bir resmin kalmış
bakıp ağlayayım
hatıran bile yok
nasıl avunayım
kendimi söyle
ağlama diyorsun
gülsün gözlerin
gel bana diyorsun
bitsin özlemin
ben sana sevgilim
saatler dursa da
dünya batsa da
aşklar ölse de
unutsam seni
her gece içmeyle
ellerin elime hiç değmeyecek
gözlerim gözlerine bakmayacak
dilim ismini anmayacak
rüyalar olmasa nasıl yaşanır
albümde bir resmin kalmış saklı
atın beni gönül dağına
bağlayın aşkın bağına
ne yapsanız muska da yapsanız
benim aşk meleklerim var
korurlar değmez nazar




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!