Hayatta yaşamıyorsun
Göçüp gitmişsin
Çok uzaklara
Yanında acılarla
Taşıyamiyorsun
Bazı ölümler acıdır
Yakar, deler,
Parçalar ve geçer.
Geçmek denirse
Bazı vedalar güzeldir
İmkansizları arayıp
Bulduktan sonra
O kadar şiirden aslında
Kolay olduğunu öğrendim
Sevda da öyle bir şeydi
Gözleri kapatmak
Uykuyu almak mıdır
Yoksa onu
Uykuna almak mı
Dün bekledim
Sayaç tekrara
Döndü,
Bense hala
Aynı döngü
Tutuldum imkansıza
Gecelere
Soruyorum
En çok o zaman
Geliyorsun aklıma
Gözlerime girmeyen
Çaresiz sever sevdalı
Gölnüne düştüğü zaman
Yaşayacağı ömrü unutur
Gireceği bir karış toprağıda
Kalır bir başına
Bana sevme demiştin;
Sordun mu hiç
Kontrolüm dahilinde mi
Veya benim elimde mi
Denizlerin dalgasına,




-
Enver Emir
Tüm Yorumlariçindeki kırık duyguları, çok softike bir şekilde ele alan naif bir yazar.