'' umut dağın ardında şimdi, hüzün yanıbaşımızda... ''
böyle yazıyordu bir sayfasında
o zaman 'ıslık' vardı
sen vardın
___ben vardım
______biz vardık.
Sevdinse ...
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .
Devamını Oku
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .




ne kadar mutluyum senin gibi dostum var diye.canim benim
biliyorum ıslık'ı, bir sayısını göndermiştin bana, içindeki notta 'bu dergi artık yok' yazıyordu. çok üzülmüştüm, şimdiki gibi...
şiir tarlasına beketler dilerim..
-----------
Sinme ey canân
Sinme ey canan,nedendir bu kaçış,
Göresin bahtı payımda, sen varsın,
Dinme ey gözyaşı,sendedir yakış,
Ne,ah-ki payımda sen varsın,
-- Eserin tamamı değildir -
hayırlı yeni yıllar dileğiyle
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta