'' umut dağın ardında şimdi, hüzün yanıbaşımızda... ''
böyle yazıyordu bir sayfasında
o zaman 'ıslık' vardı
sen vardın
___ben vardım
______biz vardık.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ne kadar mutluyum senin gibi dostum var diye.canim benim
biliyorum ıslık'ı, bir sayısını göndermiştin bana, içindeki notta 'bu dergi artık yok' yazıyordu. çok üzülmüştüm, şimdiki gibi...
şiir tarlasına beketler dilerim..
-----------
Sinme ey canân
Sinme ey canan,nedendir bu kaçış,
Göresin bahtı payımda, sen varsın,
Dinme ey gözyaşı,sendedir yakış,
Ne,ah-ki payımda sen varsın,
-- Eserin tamamı değildir -
hayırlı yeni yıllar dileğiyle
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta