O gece kapkaranlık kumsalda
Dolaşırken tek başıma,
Rüzgârlara açtım bağrımı
Kalbimdeki ateşi söndürsün diye.
Alevlendirdi oysa rüzgârlar.
Hasretinle inleyerek
Uzandım kumlara,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Alevlendirdi oysa rüzgârlar.
Hasretinle inleyerek
SİZİ YAZILARINIZDA GEÇ TANIDIĞIMDAN DOLAYI ÜZGÜNÜM...
VE
YAZILARINIZDAN DOLAYI KUTLARIM...
mustafa yılmaz
ant+10
Yazıldığı yıl itibariyle yorum yapmak zor geldi bana
şiire...
Ünal Beşkese
tebrikler...
Bir dönem yaşanan yorucu heyecanları tüketemeyen zamanların şiirleri gibi . Karanlık bir kumsal ve tek tanık ne yakamozlar nede yıldızlar . Sadece deniz kızları ...Var mıdır deniz kızlarının dilleri ....Kutluyorum, yüreğinize sağlık ...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta