Islah Eyle Bendeni!
Biliyorum kusurlarım pek fazla
Hadsizliğim dile gelmez elfaz’la
Taatiyse yapar nefis hep nazla
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Teşekkürler de, Hüsameddin bey, cennet ancak onun için çalışan ve onu hak edenlerindir. Orada bir de cehennem vardır ki, o da, orası için çalışıp onu hak edenleri içindir. Yani, tüm insanların cennetlik olması söz konusu değildir.
Hayırlı çalışmalar.
Biliyorum kusurlarım pek fazla
Hadsizliğim dile gelmez elfaz’la
Taatiyse yapar nefis hep nazla
Rahim Rabbim, ıslah eyle bendeni!
şiirinizi
Beğeni ile okudum
duanız kabul olsun
tüm insanlar cennetlik olsun
cennet iyilerle
güzellerle dolsun
Teşekkürler de, Hüsameddin bey, cennet ancak onun için çalışan ve onu hak edenlerindir. Orada bir de cehennem vardır ki, o da, orası için çalışıp onu hak edenleri içindir. Yani, tüm insanların cennetlik olması söz konusu değildir.
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta