Ola ki kara boyalı aksız sözün yazarsa duanı
Keşkelere harcanmış ömürler yakarsa bacanı
Söylemediğim ziyafet hayallere sayar zamanı
İlmik ilmik dokur, ilmik ilmik söker derdi gelirim
Ola ki iflah olmaz arsız gönlün dinlerse vicdanı
Yenilgilere saklanmış yeminler deşerse yaranı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




harika canım yüreğine sağlık
Sevgili şair okuduğum en güzel şiirlerden biri bu...Yüreğine sağlık... Çok başarılı bir şiir
çok güzel sibel çok güzel tebrik ederim seni
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta