Bu kızıl kış gecesi hicran görmekte ruhum.
son rahmet kapısına kilit vurdu güruhum.
Ne hazin bir rüzgardır,beyinler sarhoş olmuş.
Ne kara bir buluttur,yarına kahır çökmüş.
Ey sahte cennetlerin pörsüyen ezgileri.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Zeki bey, bana sitem etmekle haklısınız. Çükü bu güzel şiiri okuma imkanı buldum. Akif'in üslubu ile yazılmış. Tebrikler
Sancılı ve güzel bir şiir olmuş.Ellerinize sağlık!
Gâyet güzel... Sapasağlam gibi...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta