Ebedi uyku mu var? , Yataklar niçin toprak
Her ağlama ahuzar, unutulur mu kansak?
Gönlüm nurunu arar, yollar bana hep uzak
Varıpta huzuruna, boştur affına sığınmak
Şiirin Bundan Sonraki kısmını Sayın Galip Sinecikli devam ettirdi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ebedi Uykularda yataplar hep toprak,
Sonbahar gelince dökülür her yaprak,
Bu dünyada ister gönül yar ile olmak,
Baharlar hazana dönmesin isterim.....
demek geldi içimden birden bire dost yürek...
Sevgi ve Saygılarımla.....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta