Seni düşünmenin o tatlı şarhoşluğu
Kapladı yine içimi.
Meltemleri kıskandıran
Bir rüzgar etkisiyle
Birbirine değdi,
Vücüdumda bütün zerrecikler.
Biri ötekine seni anlattı,
Güzelliğinden bahsettiler saatlerce,
Bıkmadan usanmadan anlattılar
Cana yakınlığını, doğru sözlülüğünü,
Çocuksuluğunu, saflığını.
Hiçbiri gizlemedi
Sana aşık olduklarını,
Her biri bir duygu yumağı oldu,
Seven özleyen.
Her biri birer aşık;
Seni görmeye geldiler
Kalbime...
(05.03.1986)
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta