Işıman Şiiri - Yorumlar

Halil Erdem
14

ŞİİR


1

TAKİPÇİ


Akşam olunca bir tepeye çıkıp ışıkların yanmasını beklerdik
jeneratör çalışıp hastanenin bütün odalarını
bahçesini aydınlatınca hoplayıp zıplar
ışıkla yıkanırdık ve bunu delice alkışlardık

Sinema seyreder gibi karanlıktan ışığı seyretmek

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta