İşçiler
Ölüm ölüm ölüm
İnsan kaç yaşında ölür
Gençlere bak ölmüş
Mükemmelleşmiş
Henüz toprak olmamış
Ruhu donmuş
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




"İnsan uyanınca doğar...".
Ondan demişler Atalar... "Uyku yarı ölmektir..."
Bir de uyanamazsan!
...
Gandhi...
"Uyanmak istemeyenleri uyarmak zordur!" demiş..
Galiba bize...
"İşçiye..."
"Ne iş olsa" diyenlere........
Şiiri arada bir tersinden okumalı...
Anlamak için..
Tebrikler Naki Bey....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta