elleri ayakları nasırlı
güleç yüzü çizgili
yüreği bezgin
umut sevgi dolu
işçiler
hakkını isterken coplanan
düşündüğünü söylerken işkence yapılan
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Tesekkurler,duyarlı,cesur yüreğinize ve kaleminize.
Bir çok şiirinizi okudum, ve gördümki yaşamın direnmek olduğunu özümseyen bir felsefenin neferi var.Ve yine gördümki anlama engelli bir toplumda yılmayan bir yürek var.Ben şiirlerinizin sanatsal boyutuna girmekten çok felsefesinin olgun ve bilimsel yönünde kaldım.Kutlarım dost ve belirtmek isterimki insanca olan düşlere olan yolculuğumda kendime yoldaş hissettim şiirlerinizi.
En içten sevgi ve saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta