Dudaklarım kanasa da
Öper misin?
Gözlerim ıslansa,
Yine siler misin?
Senden vazgeçişimin
12. günündeyim.
Takvimlerden gelen bildiriminle uyandım,
Doğduğun güne tam bir hafta vardı.
Öpüp kokladığın ,okşadığın saçlarım,
ellerimde şimdi.
Çok kırgınım kendime,
sana, seni hatırlatan her şeye.
Hiç...
Kendime veda ederken,
içimde yankılanan sessizlikti en gürültülü.
Ne bir çığlık,
ne bir gözyaşı.
Sadece dışardan görülen
bir suskunluk.
Yaşadığım romantizmlerin bedelini,
Yalnızlıkla ödüyorum.
Gece üçte,
yalnızlığımla sarmaş dolaşım.
Müzik susturamıyor kafamdaki sesleri,
Ne kadar açsam da,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!