Güneyden her rüzgar estikçe ağladım,
Gözyaşım birikti, adı Fırat kaldı.
Şu dilimdeki yanık Kerkük türküsü,
Irak’ımdan hatıra buruk tat kaldı.
Masalları uzundu bin bir geceden,
Halılar yükselirdi göğe Dicle’den,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Cok haklisiniz Hikmet bey,' Kirilmazsa bil ki birde SIRAT kaldi' bu dunyanin alti ustunden daha genistir o zamanlarda gelecek ve o zaman uzulen baskalari olacak . Kutlarim sevgilerimle Veli Dalbudak
Duyarlı yüregine saglık şairim,,,İslam ve Türk dünyası uykudan uyanmadan bunları maalesef görmek zorunda kalıyoruz...Irakın bir an önce özgürlügüne kavuşması dileklerimle sevgiler sunuyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta