- iPOTEK Şiiri - Yorumlar

Naime Özeren
612

ŞİİR


230

TAKİPÇİ

Ey kalemim…
“Hadi yaz yaz…” diyerek beni baştan çıkarma…
Özbek Koyu’nun yamaçlarındaki bağlarda
Buğday tenli, başak saçlı işveli Rum kızlarıyla
Yarı Türkçe yarı Rumca şarkılar söyleyip
Şaraplık üzümler keseceğim daha yarına
Gün, geceye direniyor boşuna

Tamamını Oku
  • Necdet Arslan
    Necdet Arslan 09.02.2017 - 21:28

    Ne güzel şiir ! Sanki bir öyküdesiniz.Hareketli planın akışı ve öğelerin somutlanışı ile bu algıya kapılıyorsunuz.Şiire ad olan sözcüğün imlediği anlamı dizelere yaslandırılan duyguların peşine takılarak kavramak olası.Gerçeklik çıtasının oldukça yüksekte tutulduğunu görüyor gibiyim.Okumak bir emektir.Bu şiir okumaya değiyordu.Özene / emeğe erdemle.Kutluyorum Öğretmenim.

    Cevap Yaz
  • Remzi Ece
    Remzi Ece 07.02.2017 - 23:40

    Sen ye torunun ödesin mantığı işe yaramıyor artık. İş toruna kalmadan kambur kendini gösteriveriyor. Uyanık olmak lazım diyor,Değerli Üstadem. Kutluyorum.

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 62 tane yorum bulunmakta