Ey kalemim…
“Hadi yaz yaz…” diyerek beni baştan çıkarma…
Özbek Koyu’nun yamaçlarındaki bağlarda
Buğday tenli, başak saçlı işveli Rum kızlarıyla
Yarı Türkçe yarı Rumca şarkılar söyleyip
Şaraplık üzümler keseceğim daha yarına
Gün, geceye direniyor boşuna
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne güzel şiir ! Sanki bir öyküdesiniz.Hareketli planın akışı ve öğelerin somutlanışı ile bu algıya kapılıyorsunuz.Şiire ad olan sözcüğün imlediği anlamı dizelere yaslandırılan duyguların peşine takılarak kavramak olası.Gerçeklik çıtasının oldukça yüksekte tutulduğunu görüyor gibiyim.Okumak bir emektir.Bu şiir okumaya değiyordu.Özene / emeğe erdemle.Kutluyorum Öğretmenim.
Sen ye torunun ödesin mantığı işe yaramıyor artık. İş toruna kalmadan kambur kendini gösteriveriyor. Uyanık olmak lazım diyor,Değerli Üstadem. Kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 62 tane yorum bulunmakta