Yıllar var ki gözlerimiz hiç bahar görmedi
Zalam zalam üstüne.. bir kez nehar görmedi
Dili bağlı, suskun yıllarca bu asil millet
Ne perişan haldir bu, ne onulmaz bir illet
Ne şuh laflar duyduk, aldatıcı şivelerden
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ey Rasül, ancak bezminle sermesttir gönlümüz
Nesim-i latifin olmazsa solar gülümüz
Bir bûse kondur n'olur hüzünlü asrımıza
Şereflendir.. teşrif buyur gönül kasrımıza
Safrani ne desin ey Rasül, gün günden beter
Tatlı ikliminden, gözler, bir nevbahar ister...
Gerçekten bu güzel gül kokulu şiirinizden bi haber olana şaşarım.Kutlarım şair ağbim güzelliklerin hep artsın bizede okumak kalsın...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta