Ey İnsan!
Doğruyu söylesem çullanıyorsun,
Vefâsız ve nankör sen insanoğlu;
Âşikar bak! Dini kullanıyorsun,
At gururu! Nefsi yen insanoğlu..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Mekândan münezzeh aran nerdedir?
Ne Kâbe'de ne de kutsal yerdedir,
Allah'la aranda nefsin perdedir,
Yolun başı, sonu 'Ben' insanoğlu..
tek kelime ile harika HAKKIN nerede olduğunu bilmeyenler dağda taşda ararlar bilmezlerki
HAK sana senden daha yakındır kendinde ara ne ararsan kendi ne olduğunu anla
kendini çözersen HAKKI bulursun tebrikler adem bey selam ve saygılar sunuyorum
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta