İnsanlar sizi sevse ne olacak, nefret etse ne olacak. Başkalarının düşüncelerini takıntı yapmayı bırakın. Kendiniz için, kendi doğrularınıza bakın ve içinizden geldiği gibi davranın. Nasıl olsa her durumda eleştirilmiyor musunuz? Dar çerçeve gözlüklerle bakanlar tarafından. Önemli olan başkalarına değil kendinize sormanız. Ne kadar iyiyim, keyfim, moralim nasıl. Herkes kendi düş bahçesinden sorumlu. Unutmayın ki başkalarının ne düşündüğünü takıntı yapanlar tarafından eleştirilirsiniz, mutsuz ve kendi hayallerini gerçekleştiremedikleri için sizinde mutlu olmanızı istemezler. Karışma hakları var mı hayatınıza sizce? Siz izin vermediğiniz sürece...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta