Bir insan ölünce kalbine ve aklına ne olur?Ölüm nedir?Uyumakmıdır zira?.İnsanın kanı tükenip canı durunca ne kalır insandan geriye?İnsanın hayatında iyi ve kötülük vardır.Kalbinde ise iyi yada kötü sadece birinden biri vardır.
Benim kalbimde aşk şiir ve iyilik vardır zira.Tepeden tırnağa şiir ve iyiliğe adanmış goncalar gibi bir ömür vardır zira.
Başım uzun gecelerin yıldızlı semalarında.Atalarım karanlık nedir ve doymak bilmeyen bereketli toprakların derinliklerinde.
Karanlığın topraktandır Al-mi aydınlığın ise gökkubeden, unutma idrak et Ali-mi...
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Şiirinizi
beğeni ile okudum
DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta