gün boyu yüreğimde duyarımda
paylaşamam kederini
ey insan
yazılan ilk destan
ne sizsiniz
ne de yalnız biz olacağız
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tebrikelr güzel eserleriniz var... başarılar...
10 puan
Tebrik ederim sizi,$air.
tum $iirlerini...
okudum,
okudum,
haz almak bir ba$kadir dost kalemlerde.
insan kokar
sevda kokar
emek kokar mucadelesinde
ihanete isyan var dizelerinde
ne de olsa insan,insan ve ....
o insan ki...
insanlik adina kalem oynatir,
guzel olani,onur vereni de budur ya...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta