Bir dünya istiyordu
Kin ve nefretten uzak
Birbirlerine hoş bakan
Bir arada gülüp oynayan insan
Bir dünya istiyordu
Yıllar önce kavga gürültüden uzak
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bir dünya istiyordu
Kin ve nefretten uzak
Birbirlerine hoş bakan
Bir arada gülüp oynayan insan
hepimiz istiyoruz böyle bir dünyayı
ama gidişat istediğimiz gibi olmuyor.
Allah sonumuzu hayır etsin.
güzel dizelerdi hocam
tebrikler.
saygılar
Daha düşünemediklerimizi bünyesinde taşıyan
Güzelikleri bol olan
İnsan
..............insan insan insan
sevgiler hiç eksilmesin
yüreğinize sağlık şair dostum
İnşallah bulursunuz öyle bir dünya
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta