Şahlanmış, nisan yağmuruyla ıslanmış
Bir vahşi at gördüm benlik ormanımda
Yelesinden sızıyor yağmur suları
Ve harlı vücudundan damarlı ayaklarına
Akıyor inceden, inci gibi
Görünce beni kişnedi bir an
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




güzel,değişik bi şiir...bura çok hoşşş:
Bu sefer de susmamalıyız,vaktin sâhibi biz değiliz
Hem zaten kaçamak görüşmelerimiz
Ders arası on dakikalık teneffüs gibi
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta