İnce sızı kalır garip hüzünden
Vefasızlık edenlerin yüzünden
Baktığını görebilseydin dünden
Kara yazıyı silerdin gönlünden
geri kalsam bile ben gördüğümden
gönlümden def ederdim vefasızı
kurtulurdum belki bu kördüğümden
o vakit geçerdi bu ince sızı
KÜRŞAT AK
20.3'26 03:15
Kayıt Tarihi : 30.04.2026 22:47:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!