İnşası yarım bırakılmış bir gecekondunun atıllığında
Ve daha sonra yıkık, balyoz darbelerinin ağırlığında…
Sıcak bir yuvaya dönüşmenin nevmitliğinde buruk,
Belki biraz kalbinin imarsızlığıyla
Fakat daha çok kendi ruhsatsızlığımla,
müstehzi hasbihallerinin tavanlarında mihenkken
Şiddetle yağan yağmurlara inat, gururla gözyaşlarımı tutuyordum.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta