inanamiyorum beni unuttuguna
vijdanim yakani birakir sanma
öburdunyada seni aramam diyorsan aldaniyorsun
mutluyum aradigimi buldum diyorsun inanamiyorum
nasil biraktin arkana bakmadan
hic dusunmedinmi sana olan askimi
her gece sensizlikten agladigimi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Iste size acikca soylemis sayin sair ..niye inanmiyorsununuz?.gerceklere inanamak zorundasiniz,baska seceneginiz yok diye dusunuyorum.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta