Geçe zindan gündüz zindan
Yaşamanın anlamı yok
Yaşam değil bir işkence
Yaşamanın gereği yok
Yıllar yılı ben hayatın yükünü
Çeke çeke hal kalmadı bittim ben
Gönül yara aldı gam ile doldu
Çeke çeke hal kalmadı bittim ben
Bazı hokkabazlar kendin övüyor
Sevdim dersin çektirirsin
Hep göz yaşı döktürürsün
Bana boyun büktürürsün
Sevgine nasıl inanam
Sevmek acı çektirmek mi
Hayat acımasız bir oyundan ibarettir çitti ye alanlar
çabuk biterler yaşamak dilerseniz ölü olun yaşayın
Diri olanlara asla dünyada yaşama sansı yoktur
çaresizce yaşar yani can dediğimiz insana bir yüktür
al dersin almaz yaşat dersin yaşatmaz çekeceksin der
Ağlamak sızlamak çare olmuyor
O tamam demedikçe çekeceksin sen
İstersen başın vur sen taştan taşa
O tamam demedikçe çekeceksin sen
Çekemedikçe yüklersin
Nedir bu hal çözemedim
Aşık çeker mabut yükler
Sonu gelmez cilvemidir
Çekemedim bu dünyanın kahrını
Beni yıllar boyu ezdi de gitti
Bulamadım ben bir çıkış kapısı
Beni yıllar boyu ezdi de gitti
Bir zamanlar çok çalıştım durmadım
Yıllardır postumu gerdin
Hep beni yerlere serdin
Ben inledim sense güldün
Çeken benim çektiren sen
Boş yere hayaller kurdum
Bir başıma kalmış olsam da Onun benimle olması
doğru yoldasın demektir o halde sizler bildiğiniz
yola devam edin bende etmekteyim
Sizlerle bağlantı kurabilmek için bütün yolları denedim
fakat bir yolunu bulamadım
Bütün yollarımı kapadın gerdin
Bu bir yolculuktu sezdim Sultanım
Sabır sabır dedim sonrada taştım
Sonuçta ben bir aciz kuldum Sultanım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!