Kuş gibi, içim pır pır.
Sevincim var göreve, kıpır kıpır.
Biraz ürkek, heyecanı ilkimdi.
Bir yerde başlayacağım şimdi.
Karşımdakiler o kadar özenli.
Dikkatleri pür algısal.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Tebrikler.
tebrikler efendim...çok hoş olmuş...
bayram kaya şiirlerinde en dikkatimi çeken noktanın samimiyeti ve içten gelişi olduğunu söylemek isteirm ki gördüğüm budur. Şiirlerde hem içtengelen duygularda hakimiyet hem yürek metaneti hemde okura iletilen sırlı mesajlar var.
Tebrik eder sevgiler sunarım
SEVDAZAN
ben sizinle seve seve ögretmen-ögrencilik oynarim:))
Selamlıyorum güzel dizeleri yazan yüreği..
dizeleri sevgilerim..
Farklı bir tarz tebrikler....
İLGİNÇ VE GÜZEL.
TEBRİKLER VE ON PUAN.
SELAM VE DUA İLE.
tebrikler...
Farklı bir tarzla mesleğin kutsal iç çarpıntılarını veren güzel şiirinizi candan kutlarım...Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 18 tane yorum bulunmakta