Seni ilk gördüğümde,
Vurulmuştum kalpden sana.
Sevmek sevilmek buymuş!
Anladığım kadarıyla.
Sevmek ne güzelmiş!
Sevmesini bildin mi?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




İlk aşkım orta okuldaydı.Hala bazen hatırlarım.Hani derler ya ilk aşklar unutulmaz.Çocukluk belki ama yeni aşkım hala yüz vermiyor ona yanıyorum! Şiir güzel ve anlamlıydı benim için.KUTLUYORUM!!!
İlk aşklar, ilk sevdalar asla unutulmaz. Şiir güzeldi TeBRiKLeR
İlk Sevda
Seni ilk gördüğümde,
Vurulmuştum kalpden sana.
Sevmek sevilmek buymuş!
Anladığım kadarıyla.
Sevmek ne güzelmiş!
Sevmesini bildin mi?
Ayrılmak zor oluyor,
İnsan böyle sevdi mi.
Yalnızlık hissediyorum,
Ayrılığın her anında.
İstemiyorum ayrılasın,
Bir daha çok uzaklara.
KUTLARIM :)
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta