Göz aklarımın ilk aşkı duman
Göz irislerimin ilk aşkı sensin
Bana seni seviyorum dediğin zaman
Seni nasıl sevdiğimi o zaman göreceksin
1974 16 haziran
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bana seni seviyorum dediğin zaman
Seni nasıl sevdiğimi o zaman göreceksin
***Karşılığını bulunca sevgiler; aşk olur, mutluluk- sevinç olur, aksi durumda; dert olur, keder olur, ızdırap olur. Ne güzel kaleme almışsınız bu hususu... bir dörtlükle tebrik ediyorum kalın sağlıcakla ...Kaya Ünver7kaleli1
VAYYY.. BU NE GÜZEL SÖZ..TEBRİKLER...SELAMLARIMLA.MÜTHİŞ OLMUŞ....
35 YIL ÖNCESİNE AİT BİR DÖRLÜK AMA HALA AN TAZELİĞİNDE.SEVGİ BU İŞTE ASIRLAR İÇİNDE TAZELİĞİNİ HEP KORUR.TEBRİKLER KAREŞ.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta