Ah be benim..
kılıktan kılığa giren
güzel perim...!
hep..
"ilhamlandım ben" diye
kandırıp da beni,
peşim sıra gelirsin.!
ya yolda
ya da
luzumsuz bi ortamda
kalabalıklar içinde,başımı şişirirsin.!
N'olurdu sanki..
Şöyle..
ıssız sakin bi köşede
bir kerecik te olsa
seninle..
el ele,göz göze
baş başa
iki sevdalı gibi
kalsak ya..!
söyle şimdi
fikrimi,hayallerimi
beğendinmi..???????
Kayıt Tarihi : 1.01.2019 13:07:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




TÜM YORUMLAR (1)