Yıldızlar çamlara değer de geçer,
Gün burdan başını eğer de geçer.
Sular dizlerini döğer de geçer.
Bir Ilgaz, er Ilgaz, yar Ilgaz! ..
Başında bir tavus tuğ gibi çamlar,
Yollara dizilmiş tığ gibi çamlar,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




İyi bir şiirdi ben en çok ikinci kıtasını beğendim
Çok güzel
Revan, su gibi akıp gelen ilhamın ürünü,
Döne döne okunacak bir şiir
Kavuştak olmadıktan sonra yaz da yaz!
Şiir ne kadar akıcı ve anlamlı. her yaştaki insanlara hitap ederek sevgi ruhunu veriyor. Şiirin ritmi estetiği çok hoş. beğenerek okudum. yazara rahmet diliyorum. tam puan +ant . saygılarımla.
Yurdumun Cennet köşelerinden biri olan Ilgaz'dan geçen biriyim.Şiirde anlatılanları aynen yaşadım. Harika dizeler olmuş.Gönlüne sağlık değerli şair. Kutlarım. + 10
çok güzel,üstadı en kalbi duygularımla kutluyorum.eyvallah
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta