Sırtımda ağırlığı kaldı
Yaşamak kadar önemli miki
Onlar bunlar bizler
İlahi ben
Ne zamandır kulak asıyorsun söylenenlere
Kim nerde nasıl
Neden niçin önemli mi
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




şiirleriniz güzel..duygular yoğun...benim bir sevgilim vardı sema demir...iki yıl oldu ayrılığımıza...şimdi onun adına benzeyen kim varsa araştırıyorum...onun adına ve onun yaşına...şiir sayfamda kelime arama linkine sema yazarsanız içinde sema sözü geçen şiirleri bulursunuz...bir sema olarak bakar mısınız...saygılarımla...
Senden dahada öndemi adım atarken ardında kalanları unutanlar
Sevdiklerinin birde seni sevmesimi dolduracak boşlukları
Zaman diyoruz zaman
Hani geçip gidiyo
sen ve düşündüklerin umurunda değil
Herkesten daha zalim
Pençelerini çok iyi kullanıyo
Birde maharetliki sorma
Kanım çekiliyo gidenlerin ardından
Duvarlar daha da yaklaştı üzerime sanki
Doğru cümleleri bulamaz oldum
Ara sıra zamanında gitmedim belki eve
Sokakları adımladım
tebrikler sevdim kalemin eksilmesin
sevgiyle kalın
hasan çam
ümranye stanbul
güzel br şiir sayın Aydın! tebrik ediyorum sizi
saygı ve güzellik ile!... zafer yazıcı
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta