İkinci Kapı Şiiri - Yorumlar

Mesut Sav
490

ŞİİR


6

TAKİPÇİ

Sevda dediğin ikinci bie kapıymış meğer.
Bir kere çalınca ömür boyu açık kalırmış.
Kapatamıyorsun,üşürsün diye.
Kapatamıyorsun sen orada kaldın diye.

Hasret o kapının aralığından sızan rüzgar.
Ne üşütür tam,ne ısıtır.

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta