Ehad birdir, olmaz iki.
Kulağım iki, gözüm iki.
Yüzüm tek benim, yanağım iki.
Evvelim sarmal iki.
Aynı noktada birleşen iki yol.
Çok şeyler anlatır,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




FELSEFIK CALISMALAR ARASTIRICILIGINIZIDA GÖREBILIYORUM KUTLARIM SN BÜYÜGÜM
Harika bir anlatım ve güzel tasvirlerle örülmüş manidar bir şiir okudum kaleminizden. Selam ve muhabbetle efendim...
Ehad birdir, olmaz iki.
Kulağım iki, gözüm iki.
Yüzüm tek benim, yanağım iki.
Evvelim sarmal iki.
siz ikilemde değilsiniz ki. Herşeyi açık ve net olarak anlatmışsınız.
Kamenizi ve yüreğinizi kutluyorum.saygılar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta