Bir tarifi olmalıydı yaşamın yollarını bulmak için duyguların
Sokak sokak kaybolmuş bir encik gibi dolaşmak
Olmadığını biliyorsun kör karanlıklarda
Bağrına saplanmış kelimelerin acısını ulumak
Değildi maksadımız
Boynuna sarıldığımız sıcacık kolların arasında
Aradığımız kalp atışlarının ritmiydi
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Duyguların kazanında mısraların bu denli bol olduğu Şiirler kaynatıyorsunuz Üstad,kimi zaman aşk ateşinde kimi zaman hasret ateşinde ama hepsi bir vvelkinden sıcak
Keske tum ihtimaller,severken sevilebilmek uzerine olsaydı...
hep bır ıhtımal daha mı var ne:)
sevgıyle kal daıma,
Sevgili Üstadim, tarziniz disinda farkli bir siir olmus ama zengin kelimlerle cok güzel betimlemissiniz..Sevgi ve saygilarimla...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta